Explosion

Vilken otroligt grå och tråkig dag vi vaknade till idag...
Hoppas att bättre väder är på ingång..
Var till ett köpcentrum idag och kikade lite. När vi gick in på Lindex så hördes en väldigt kraftig smäll
Första tanken var att någon smällde av något. Smällen var väldigt tung och mörk ... Sa ingenting till Måns då jag tänkte att de kanske var från någon byggarbetsplats eller så...
När vi kom hem så sa Måns att det var några som försökte råna pantbanken där vi var
Förstår mig inte på sådant. Inte när det handlar om andras liv och säkerhet..
Sen är det väl alltid obehagligt när man är i närheten dessutom..
Måns håller på att fixa så vi får undan datorn helt nu istället. Efter et att vi ställde in datan i sovrummet  så sitter vi ännu mindre och eftersom vi här hemma oftast ändå surfar med iPhone så blir de ju att man inte kollar på datan. Sen fick Måns hans pappas gamla iPad här för någon dag sedan. Och den kan man ju sitta med var som helst, så blir det ännu mindre data, minns inte när jag satte mig vid datan senast...
Så nu håller han på och kopplar in den i TVn istället. Så  blir det en massa yta i sovrummet igen.. :)
Nej, nu ska jag göra mig ordning, ska till svärmor på middag...
Ha en fortsatt trevlig dag..
Eftersom att jag inte får till de med att lägga upp nya bilder så får det bli en gammal..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0