Glädje & Sorg!

Idag är det 3 år sedan min älskade pappa gick bort. 3 år av en otrolig saknad.
3 år och så mycket min älskade pappa missat.
Jag saknar dig så mycket och jag önskar du fick uppleva allt som du missat.



<3<3<3


Idag bar det iaf av till BVC. Hon växer sakta våran lilla tjej.
Men hon är mycket fin säger BVC tanten och vi behöver inte alls vara oroliga över att hon inte går. :)

Eftermiddagen har vi bara spenderat här hemma faktiskt.
Busat och myst.

Lillskruttan har knappt sovit idag så hon slocknade redan kl 19 hon.
Får se om hon sover hela natten. Eller till en början; hela kvällen.

Imorgon kommer mormor & morfar på besök. lunch, fika och kortspel. :) 
 

Nej, kastar in lite bilder på min älskling..

Ha en fortsatt trevlig kväll...




(Alla små bilder är klickbara)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0